Skäms på mig.....

Det har tyvär inte funnits ens en liten tillstymmelse till tid att blogga på senaste tiden. Men sånt är livet! Nu tar vi nya tag!

I lördags hade vi dop. Så förra veckan var något stressig iom att jag jobbade, missade tvätttider och försökte göra klart allt inför dopet. Men allt gick jätte bra och det blev en riktig kanon dag!!! Mycket folk var det och det var så himla roligt att så många kunde komma! Jag tror Alice tyckte att det var mest tröttsamt för hon somnade mitt i dopet!!! Haha! Lilla skruttan. Oskar höll på att skratta ihjäl sig=) Och han var så duktig min stora kille! Han bar korset när vi gick in i början och så hällde han i dopvatten och tände dopljuset! Och inte nog med det!! Min skrutt ställde sig mitt i kyrkan och sjöng för de ca 80 gästerna!! Jag är så otroligt stolt!!! Tänk att han vågade!

Det var verkligen en toppendag!

TACK SÅ MYCKET ALLA NI SOM BAKADE OCH HJÄLPTE TILL MED DUKNING OCH STÄDNING!!! NI ÄR GULD VÄRDA ALLIHOP!!! OCH TACK SÅ MYCKET ALLA SOM TOG SIG TID ATT KOMMA OCH DELA DENNA DAG MED OSS!!!


Kommentarer
Postat av: bella

vad kul att d vart så lyckat =)



vi ska döpa alexander nu den 28 hemma i koppis.. =)

2010-03-12 @ 19:56:57
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3
Postat av: Pilla

Vilken stor å duktig kille du har Catrine, mysigt med dop och att de gick så bra! kram kram

2010-03-23 @ 13:33:36
URL: http://findusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0