pulka!

Slänger ut jackan på tradera nu istället och hoppas få ut ett hyfsat pris=)

Har vart och jobbat idag på eftermiddan med världens goaste ungar! Tänk vilket jobb jag har! Få betalt för att åka pulka två timmar!!! Hur kul som helst! Kan tänka mig att det blir ännu roligare i morgon eftermiddag=)

Jag lagade också mat till min kära syster idag också. Jag fick ett sms där det stod: "Kan inte du laga nå god mat till mig tills jag slutar kvart över två?" Jomenvisst! Hon har ju världens snällaste syster den ungen! Fläskfilé och potatisklyftor fick hon! Ja e så snäll!!! Och är förövrigt på väg hit just nu för hon va sugen på omelett!!!! hahahaha!!! Då är det ju tur att jag är så snäll;)

Idag fick jag oxå säsong 4 och 5 csi lasvegas av min älskade sambo! Han är så snäll så=) Ett spel fick jag oxå! Attans vad han kostar på mig! Nånting i görningen?? hihi=) De tror jag inte!

Nej! Nu kom söstra mi! Bästa att börja kocka omelett omedelbart!!!


På återseende! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0