Onsdag

Idag fick Oskar följa med mig och Alice till kyrkis. Han hade ju såååå ont i magen så han kunde inte gå till skolan utan det var bättre att han följde med oss dit och vilade lite i borgen... haha!! Han är för rolig. Så fick det bli iaf. Men jag betonade att det var bara den här gången!!!! Jag ville ju gå dit så jag kunde göra allahjärtansdag kort!!!=) Hade de inte varit för det så hade vi stannat hemma eftersom Oskar är "sjuk". =p


Nå väl.... Vi hann med fagers också med Moa och Junie! Trevligt! Vi ses inte så jätteofta längre, man har fullt upp! Men det är lika trevligt varje gång<3

Tycker Lina ska åka oh föda barn nu. Så de så!

Tror jag tar mig en dusch innan jobbet för jag är så frusen!


Puss puss!!

Kommentarer
Postat av: CissiLalia

å nu e han här^^

2010-02-11 @ 16:59:42
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0