Hönan 5 månader

Tiden springer iväg snabbt som attans och idag är våran lilla höna hela fem månader!!! Tänka sig så fort de går!

Snart är det dags för dop! Det ska bli jättekul! Som det ser ut nu så kommer inte Alice att ha någon fadder. För det första så har inte Oskar någon och för de andra så kan jag inte välja!!! De går bara inte. Jag/vi har så otroligt många fina vänner! Men vi kan ju säga att inofeciellt så är ni alla faddrar! Då blir det rättvist=)

På söndag sticker jag och Oskar tillsammans med Fia och Hugo iväg med Cinderella! Det ska bli såå roligt!

Och FÖRHOPPNINGVIS (håller tummar och tår) får vi snart köpa en ny bil också! Underbart!!!! Så "passaten from hell" är till salu! Men jag lovar att laga den innan jag säljer den! HAHA!!

Nu börjar det bli dax att peta i sig lite mat innan jobbet! Mata ankor ska jag göra på jobbet idag=) Och baka/äta semlor!!! Jag älskar verkligen mitt jobb!!!


Puss på er alla!!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0