"ALLA VI SOM......."

Nu ni ska passaten säljas!!! Så hör ni nån som vill köpa bil billigt så höjta te! Nu är den lagad=)
Om allt går som det ska så har vi nya bilen om ca två veckor!!! Tjohoooo vad skönt det ska bli!!!!

Åhh!!! Jag måste få gnälla lite! Jag blir så trött på alla töntiga grupper på facebook. Ni vet: "alla vi som.....". Nu senast såg jag en grupp som hette nånting i stil med: "Alla vi som överlevde svininfluensan utan besprutning"! Jasså ni blev inte sjuka! hmmm... hur kan det komma sig? Det kan inte vara så att det beror på att majoriteten av sveriges befolkning tog sprutan? Jag är såklart ingen expert men det är min teori!  Så istället kan ni tacka mig och resten av de ca 60 procenten som valde att ta sprutan! Moahahaha!!!! Det är våran förtjänst!!! Tror JAG, måste jag väl tillägga=) Klandrar absolut ingen som valde bort sprutan, jag blir bara så matt på alla dessa grupper och den här var ett ypperligt bra exempel att gnälla om;)
Nog!

Tack Å Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är okej :)

2010-02-17 @ 21:32:45
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: zandra

vad blir det för ny bil då?

2010-02-18 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0