sorry!!!=/

Vad bra det gick för mig att blogga en gång om dan.....  nå väl.....!
Idag har vi varit i linde med Lasse. Vi träffade mamma där och hon blev ju tvungen att visa barnbarnen för diverse jobbarkompisar medans jag drack kaffe(och åt en dumlebiskvi *schhh!!!*).
Har inte så mycket mer att komma med så jag ska skapa mej en egen lista!=)

Dagens:

Mat: Pastagratäng med kyckling + tsatziki bröd
Fundering: Varför får inte vårdcentralen in vaccin så det räcker till alla i Kopparberg på en gång?
Uttryck: SATFLÄSK!
Vill ha: En städerska(som kan laga mat också)
Film: Wallander - Läckan
Färg : grå
Bild:


Om någon kommer på nån fler dagens så tackar jag och tar emot!

Nu ska jag kika på nya Wallander!!!

Puss och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0