SNÖ!!!!

Tror ni det var svårt att få upp Oskar ur sängen i morse?! Haha! Han bara flög upp! Klädde på sig och käkade frukost i en jäkla fart! <3 Hoppas vi får åka pulka snart!

Idag har jag städat. det är bra=) Jag började lite smått i morse men tog en liten rast på ca 4-5 timmar;) Jag fick nämligen besök av min käre mor, Fia och hennes käre mor och sen kom Lasse och Maggan. Trevligt trevligt! Jag äskar att ha besök! Kaffe och bulle blev det! mmmm!!

På söndag är det fars dag! Undrar vad jag och mina barn ska hitta på för fint till pappan=)! Ska åka och tända ljus vid min pappa då också. Jag var där allhelgona men innan dess kommer jag inte ens ihåg när jag var där. Jätte länge sen. Men jag känner inte samma behov av att gå dit som jag gjorde i början. Då var jag där en gång om dan för att se så lyktan lyste. Det var alltid ett ljus tänt där då. Men jag tänker på honom väldigt ofta! Det som kan kännas jobbigt just nu är att han aldrig fick träffa Alice=( Och att Alice aldrig kommer att få träffa sin morfar. Men tyvär så är det så livet är..... Jag kommer ihåg när jag var liten och nån kompis berättade att dom aldrig hade träffat tex sin morfar eller farmor eller så. Jag tyckte att det var jätte konstigt. Jag har ju haft turen att jag har vuxit upp och haft tex morfar i mitt liv! Det är jag väldigt glad för!!

Snart kommer Oskar och Dennis hem med pizza=)=) De ska bli mumsss!
Jag ska kägga upp en bild på mej sen men det är faktiskt så att jag och kameror inte kommer så bra överens så jag vette fan om jag hittar nåt kort där jag ser normal ut. Fast och andra sidan så är jag ju inte så normal så kanske inte gör nå!;)

Jag fick en sån lustig historia på mejlen av Josse för ett tag sen. Jag skrattade så mycket så jag bjuder på den här:


Ett medelålders par i Pajala längtar en kall vinter till värmen på Mallorca där de gifte sig för 20 år sedan.
Mannen åker av olika skäl ner dagen före hustrun. När han checkat in på hotellet så upptäcker han att hotellrummet har en dator och internet.

Han bestämmer sig för att skicka ett mail till sin hustru som fortfarande är kvar i Sverige, han stavar tyvärr fel i mailadressen och i cyberrymden betyder detta att mailet hamnar hos någon annan.....
I detta fallet så hamnade det hos en prästänka som just hemkommit från sin mans begravning.

Sonen finner henne avsvimmad vid datorn och läser detta på skärmen...

"Till min älskade hustru.
Jag har precis kommit fram, jag förstår att du är förvånad över att höra ifrån mig, men de har datorer här numera och jag ville passa på att maila.
Allt är förberett för din ankomst imorgon, jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas att din resa blir lika problemfri som min.

P.S.
Det är verkligen hett här nere
D.S.

Kommentarer
Postat av: cissiLalia

hahaha vilken bra historia =) hoppas allt e bra med dej å familjen.visst ere underbart me snö =D



kram /cissi Tsupukka

2009-11-05 @ 19:57:03
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0