"pööt pööt pööt!!!!"

Jag är såå dålig på att blogga men jag ska försöka bättra mig! Ett inlägg om dan ska man väl kunna få ihop!!;)

Igår blev lilla brallisen 2 månader<3 Lillskruttan. Snart är det helt slut med amningen=( men men... skrutt bestämmer=) Hoppas bara på att jag ska kunna fortsätta amma på natten men det återstår att se!

Idag fyller käre mor år! Hela 44!! ojojoj!!! Vi hade lite kalas här för henne. Det är lite smidigare att vara här. Lite mer plats. Jag och Oskar hade iaf bakat en kanonfin tårta! En prinsesstårta. Oskar fick göra lite figurer med rosa marsipan. Jag lärde honom hur man gör marsipanrosor och de va han en riktig hejare på minsann!
Och här har vi resultatet:



HAHA! Vi kanske skulle ta å köpa fagers jag och Oskar!!!=) Gubben till höger som säger: "PÖÖT PÖÖT!!" är storpotäten! Oskar har filmen "vilse i pannkakan" och mamma berättade för Oskar att när hon var liten så var hon lite rädd för storpotäten.... det tycker ju han är jätte roligt! Nån gång ville han ringa till henne och när hon svarade så sa han bara PÖÖT PÖÖT!!!! Hahahaha!!!! Han ville att hon skulle tro att det var storpotäten som ringde!! Skruttunge<3 Men för att gå tillbaka till designen av tårtan nu då så är alltså figuren med hatten alltså mormor! Det var från början en snögubbe som jag gjorde men han ville fixa till den lite. Ja just de! haha!! När han skulle göra storpotäten så sa han att han kunde ju titta på Alice och göra som hon ser ut för då blir de ju som storpotäten! hahaha!!! De va ju snällt!   =)

Men hur som helst så ett STORT GRATTIS till dig mamma!!!!




TJINGELIIINGGG!!!!

Kommentarer
Postat av: cissi

sööt tårta. å sööt karin :) hälsa henne så mycket å gratta henne i efterskott från mej.

2009-11-17 @ 21:54:15
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha ni är för roliga ;) Grattis Karin!

2009-11-17 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0