Ny blogg!

Japp! Jag har flyttat hit istället och jag TROR att den här sidan är lättare.
Vi kom hem från kyrkan för en stund sedan. Det var ljusgudstjänst och ljusvisning! Jätte mysigt var det och jag kände att jag verkligen behövde de. Innan var jag så arg och ledsen. Men när vi väl kom dit så kändes det bättre.
Oskar hade gjort ett jätte fint ljus som vi ska tända sen. Och så sjöng dom såååå fint barnen!=) Jag blir så varm om hjärtat=)
De ska bli så kul att börja jobba sen i Januari och få träffa alla härliga ungar!

På förmiddagen var Moa, Junie och Camilla här. Vi åt frukost och kollade lite på "Kvarteret skatan" och "Percy tårar"! Mysigt mysigt!
Vi ska få omtapetserat här hemma=)=) De ska bli skojsigt! Vardagsrummet och köket ska få nya tapeter!! De blir nog bra.
Nu ska jag gå och gosa med fina lilla familj!
puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst var det mysigt i kyrkan=). Såna här grejer som fyller på i själen....Kram Anna

2009-11-04 @ 20:50:46
Postat av: Jenny

Hej hej,

Va roligt att du har skaffat dig en blogg. =)

Vi skulle oxå till kyrkan idag men glömde totalt bort tiden.. helt snurrig ;)



Ha de bra!

Kram// Jenny

2009-11-04 @ 21:23:17
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Moa

Det va riktigt trevligt, som vanligt. Vi taclar för sällskapet! :)

2009-11-04 @ 21:57:18
URL: http://moarefdahl.blogg.se/
Postat av: marmor

Gissa om farmor blev varm i hjärtat av att se Oskar sjunga fint! Det var mysigt med alla barn som var med även lilla Alice med fina raggsokor var dår och sov.Kram

2009-11-05 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0