Lördagsmys=)

Tack för alla fina kommentarer! Visst är dom fina mina små=).
Vi måste försöka välja vilket kort vi ska sätta i tidningen! Men det är lättare sagt än gjort ju! Alla är ju fina!(förutom at jag har dubbelhaka på alla men de kanske går å trolla bort;)) Men vi måste göra det snart. Och så måste vi välja ut vilka vi vill ha förstoring på också! Jag som är SÅÅÅ duktig och snabb när det gäller att bestämma sig!

Igår var Moa, Andreas, Junie och Camilla här! Vi lagade mat och åt och hade jätte trevligt. Det var jag och Moa som handlade och jag tror att båda var lika hungriga och trötta för det blev bara tok! haha! Så om nån såg oss och undrade så hade vi INTE druckit! Haha! Men man kunde nästan tro de! Kul hade vi iaf! Vi skulle titta på Idol också men vi bara åt och åt! Andreas hjälpte Oskar att måla Pokémon också! jag tror att Andreas är Oskars nya Idol!

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi tog det väldigt lugnt på förmiddagen. Moa och Junie var här en liten sväng och fixade kort=) Trevligt<3
efter det åt vi lite mat och sen åkte vi till moster i Storå för att hämta mamma. Hon har hjälpt henne att städa ur gamla huset. Dom har alltså flyttat och bor numera i Guldsmedshyttan=) Jätte mysigt hus var det. Kul att träffa moster och kusinerna! Alltid kul.
När vi kom hem så fixade jag  och mina barn lite *hemlisar* till pappan i huset! Sen hade vi myskväll med film och chips!

Jag måste sluta dricka så jävla mycket dricka! Fikabröd VET jag att jag inte kan sluta med men den förbannade läsken!! Det är ju sååå gott men det blir för mycket! Måste dra ner på det iaf innan jag börjar rulla fram!;)

Morgondagen är inte riktigt klar än så vi får se hur upplägget blir.
Just de!! I Onsdags blev Alice 7 veckor!<3

Den här söta skrattbilden lyckades Dennis ta när jag låg och sov! söööt<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Men gud! Vilken fin bild på Brallisen! :)

2009-11-08 @ 10:52:15
URL: http://moarefdahl.blogg.se/
Postat av: morbror peter

nämen vilken liten söt systerdotter jag har fått!! tack!

2009-11-09 @ 11:29:34
Postat av: Ullis

Men guud, Vilken liten sötis!

Kram

2009-11-10 @ 11:04:41
URL: http://www.zinderland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0