jodå så att

Nu var det längesen jag skrev igen. =/

I onsdags var jag med Oskar på utvecklingssamtal. Jag blir sååååå varm om hjärtat! dom hade bara positiva saker att säga om honom! Jag VET ju att han är duktig i skolan och en bra kompis och leker med alla osv men jag blir så stolt när någon berättar det för mej!=) Min stora kille<3

I fredags var vi i linde och började handla lite julklappar. Jag har köpt lite innan oxå och jag tror att vi börjar bli klara. Men jag väntar på posten så jag får göra iordning klaparna till alla mina fina vänner=)=)=)
Dop har vi hunnit med oxå! Det gick kanonbra att sjunga! Även om jag var så nervös att jag stod och skakade....! Men jag är nöjd med min insats;).
Ni var så fina Andreas, Moa och Junie!!!! Superduktig var hon lilla tjejen!

Idag ska jag följa med Oskar på 6-års läkarbesök så det blir inge kyrkis. Men på onsdag ska jag minsann dit. Det är ju sista för terminen. Och nästa termin ska jag jobba! Shit vad fort de går.....

Det skulle vara kul om ni som läser lämnade en liten kommentar så jag får se vilka ni är. Jag vet att det är en hel hög!!=)

huj huj!!!

Kommentarer
Postat av: helena

Hej Catrine jag brukar kika in här ibland hos dig, vad stor alice har hunnit bli, det går ju så fort. kram Helena

2009-12-01 @ 08:45:42
Postat av: cissi

hej hej kikar in med jämna mellanrum här =)

2009-12-03 @ 14:15:03
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Linda Wiklund

Tänk att du ska börja jobba igen Catrine! Vad kul vi ska ha!

2009-12-03 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0