JAG SKA BLI ALMAS FADDER<3

Idag har jag, Alice och Anna varit i Borlänge och hälsat på Josse och Alma! Jätte trevligt hade vi=) Vi köpte med oss lite donken mat och en prinsesstubbe! Så vi åt och pratade en massa strunt och gosade med bebisarna! Det är såå roligt att träffa er flickor! Det blir ju inte så ofta!
Innan vi åkte till Josse så var vi in på kuoplen. Jag hade med mig 6 stycken spel som jag var in på game och bytte in så nu är jag stolt ägare av Lips2!!=D

Åhh!! Jag blir så trött på mig själv! När jag kom hem så skulle Dennis hämta Oskar och åka och handla så han behövde mitt kort...... då hade jag glömt plånboken i Annas mammas bil som var på väg till Köping! Jätte sköjjj!!! Så nu är jag utan mitt kära visa kort tills måndag eller tisdag för då ska Anna lämna tillbaka bilen till sin mor!!
Tack gud för internetbanken!!!=)

Jag är sååå glad! Josse frågade mig idag om jag ville bli fadder till Alma<3! visst vill jag det! Känner mig otroligt hedrad=) och rörd=,D!
Jag får bestämma själv om jag ska sjunga en sång eller läsa en dikt. Det lutar för tillfället åt dikt hållet!

Jag MÅSTE åka och hälsa på käre bror i nya lyan också! Jag skäms faktiskt lite att jag inte varit dit! Kommer snart käre broder<3!!!

Det verkar inte som någon tänker plocka av bordet nu så jag får väl snällt kila iväg och fixa det nu!

TJINGELINGGGG!!!



Den här bilden tog vi när familjen Englund/Eveborg vär här på besök för några veckor sen=)

Kommentarer
Postat av: cissiLalia

guud vilka söta sm¨å tjejer ni har =)

2009-11-13 @ 22:33:37
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0