Fiiiit väder!!!=)

Varför måste det regna?:,( Vill ha snö NUUUU!!!! Det är liksom första advent på Söndag. Och bara grått grått grått..
Fyyy faaan va jag gnäller!!!=) Men visst är det lite halvtråkigt när det börjar närma sig advent och det bara regnar? Hur kul är det att hänga upp julstjärnor och ställa fram ljusstakar då? Fast iofs så blir det ju lite ljusare och mysigare då. Så får vi se på det hela.;)

Jag har blivit helt frälst i Johan Falk! Jag har helt bojkottat filmerna för jag fick för mig att dom skulle jätte billiga..... de skulle jag minsann aldrig ha gjort. Vi slog på första filmen i lördagskväll när vi skulle sova........ Igår såg vi två till=) My good vad bra dom är! Och jag tror att jag blivit hemligt förälskad i Frank Wagner också!!!;) Ikväll blir det troligtvis en film till!!!

Nästa helg är det väl premiär för "Luftslottet som sprängdes" !? Moahahahahah!!!!! gud så kul!!!!

Idag är Oskar hemma från skolan. Han är bara lite snorig och hostig men dom skulle ha utedag i dag. Alltså vara ute hela dagen i de vackra regnet=) Så jag tyckte det var bättre om han stannade hemma så han slipper bli mera förkyld. Men i morrn får han allt gå iväg till skolan!! Skrutten<3
Slänger in en bild på mina finaste<3


Mamma älskar er världens finaste ungar!!!!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0