Listiga små pojkar......=)

I morse körde jag mamma till jobbet och då passade jag på att handla på lidl... dyrt blev de men mat har vi=) Jag var också in en sväng på mejk och köpte nya kaffemuggar och två nya adventsstjärnor! Hoppas att dom ringer om tapetseringen snart. Skulle ju va guld om det blir klart till advent! De ska bli så mysigt att få ställa fram ljusstakar=)
Idag har jag fått gett Alice ersättning tre gånger..... snart kommer hon inte vilja ha mitt bröst mer=( men men.... sånt är livet....
Igår lekte Oskar med Isak! Han följde med hem efter skolan. Det var Camilla som skulle gå och hämta Oskar men hon fick med sig en extra! ha ha!! han skulle egentligen till fritids men dom hade sagt till fröken att deras mammor hade sagt att dom skulle leka!! Skitungar!! haha!! Så Isaks mamma fick komma hit och hämta istället=)
Dom har så kul ihop dom där två! Lika listiga och fundersamma eller vad man ska säga.... Sötnosar<3

På torsdag ska vi få passa Junie<3! 

Nu måste jag ta hand om mina barn! 

Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Pilla

Hade åxå krångel med amingen, men till slut rullade det på med ersättning 1 gg/dygn. Sen när jag slutade i somras var de med dubbla känslor, hade kämpat så hårt för att få igång det( gick inte alls med Findus) men kände att vi var tvugna att få ordning på natt sömnen. Men jag hoppas att hon forfarande vill ha bröstet de gånger hon får för visst är de mysigt! Kram kram

2009-11-10 @ 20:56:31
URL: http://findusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0