Lampj*vel!!!!

Vi hoppade över bion idag. Vi blev helt enkelt för lata;)
Idag har vi (dennis) försökt att koppla i och skruva upp våran nya lampa som vi ska ha ovanför bordet....... Det hela började igår när vi äntligen hade alla grejer hemma. Kontakten funkade inte. Dennis krånglade som fan och bytte och provade i andra rum osv..... Så idag åkte han till expert och köpte tre nya kontakter.... 130kr...... billigt!! Ah... haha! Det funkade iaf inte. Och jag började svära lite för mig själv att "förbannade lampjävel vi skulle minsann inte ha köpt den jävlen.." grrrrrr!!!! Men så visade det sig att man kan sätta i kontakten på tre olika vis........... så det var varken fel på lampan eller konakten...... Så det var ju bra! tralalala! Äntligen! men...... då gick krokjäveln sönder!!!!!! Tänka sig! Dennis var såååååå argg!!!!! Då hade han stått där och fixat med den förbaskade lampan när det äntligen funkade! Så halva kroken sitter nu uppe i taket och går ej att få loss. Så i morgon (förhoppningsvis) får vi borra ett nytt hål och sätta i en ny krok... Det går ju sååå bra för oss!u Nåväl.....

Nu ska vi iaf snart äta och sen kommer syster hit för hon och jag ska dricka lite vin och äta ost och kex!! Mys!

Nu ska jag kocka lite!


Huj!


Kommentarer
Postat av: cissi

fan va mys ni ska ha de då=) avis ^^ ...... hälsa .. kram kram

2009-12-05 @ 18:31:25
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0