Jag vill ha ett långt och lyckligt liv!

Oskar satt och kikade på Bert på datorn. Jag kunde ju inte låta bli att titta jag också=) Bert skulle iaf få en sista önskan innan han skulle få spö av dödgrävarn och då sjöng han: "jag vill ha ett långt och lyckligt liv!" Och det är ju det man vill! Ha ett långt och lyckligt liv. Människan har en tendens att alltid vilja ha fler och större saker och man kan ju inte låta bli att önska sig mer pengar, ny bil, större hus osv. Men som Bert säger, JAG VILL HA ETT LÅNGT OCH LYCKLIGT LIV! Det är vad jag vill ha! Livet går så fort och livet är verkligen en berg och dal bana. Men vet aldrig vad som komma skall och jag är så otroligt lycklig över det jag hittills har fått! Två helt underbara ungar och en helt fantastisk sambo som jag älskar så otroligt högt, det finns inga ord..... Och jag är så glad att jag har så många underbara vänner som jag kan lita på och som ALLTID ställer upp! Ni vet vilka ni är och utan er skulle jag inte fungera. Livet har sina motgångar, ibland är man nere i dalen men, konstigt nog, tar man sig alltid upp på berget igen!!=) Och tur är väl det! Att livet inte är som en enda stor dal som man inte kommer upp från eller att livet inte är som ett enda stort berg som man aldrig ramlar ner ifrån. Man kan ju inte ta sig upp om man inte ramlar ner;)
Utan min familj och mina vänner så skulle jag inte kunna ta mig upp ur mina dalar iaf. Usch vad sentimental jag blev nu!!! Men de gör inget;)

Nu ska jag försöka finslipa mig lite grann så jag är fin inför morgondagens utgång!!!!!! ska bli så roooooligt!!

Förresten!!!!! Alice skrattade på riktigt igår!!!!!!!!!!!!!!! Och idag har hon börjat med att försöka vända sig!!!=) Tre månader har redan gått! hej hå så fort det går!!!!
puss puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0