Hellooooo!!!!

Nu var det typ hundra år sen jag bloggade men de har vart fullt upp!!!

På julafton var vi en hel hög här hemma hos oss!!! Vi var tio stycken till maten. Fick plats med nödånäppe.....  Sen kom Peter och Åsa lagom till tomten så med Alice var vi 13 stycken i våran lilla lägenhet!! 14 när tomten var här..=)

Oskar tjatade hela dagen att vi väl kunde öppna ett eller två paket innan tomten kom, och ändå hade han fått paket i julstrumpan. När tomten kom och han öppnade sina presenter så var han så tacksam över allt han fått=) Han öppnade ett paket med en pokemon tidning i och blev alldeles till sig:" ÅHHH!!!! Vem har jag fått en av?! Precis en sån har jag önskat mig! Tack såååå mycket!!!!" Av en tidning liksom. Jag blev ju inte lite varm om hjärtat<3 Sen när alla paketn var öppnade så sa han:" Tack så myclet allihopa!!" Jag blir så glad! Han är så himla duktig min stora kille! Alice fick också massa klappar men hon somnade så jag och Oskar hjälptes åt att öppna=) Massa fina kläder och leksaker fick hon! Just de! Hon fick ju en gåstol av sin mormor oxå=) Ska bli kul sen när hon kan använda den, hon är lite för liten än.

På juldagen åkte Oskar till farmor för att fira jul! Gissa vad han fick där....... en SNOWBOARD!! Tjoho!!! va lycklig han blev. Jag som hade tänkt att han skulle få lära sig åka skidor först. Men men..... Nu kanske jag låter dum men jag tycker faktiskt att den som köpte den kunde ha frågat mig eller Dennis först för det blir ju vi som får springa med honom där uppe i backen, och ingen av oss kan åka snowboard. Min son har inte världens bästa tålamod direkt...... men men..... Farmor köpte boots åt honom igår så idag fick han prova. Det hade faktiskt gått jättebra!!! Phuu! Så nu har jag tänkt att jag också ska försöka lära mig...... Det blir ju intressant... hahaha!!!!

I måndags kom Dennis mor, hennes karl, hennes karls son, Fredrik, Elisabeth och Douglas! Vi firade en liten mini julafton här och jag hade gjort stek och bakat minibiskvier! mumma!!!!! Barnen fick ännu mera fina presenter och jag och Dennis fick en flaska skumpa till nyårsafton + en kryssning=) Bröderna fick också det så vi bestämde att vi skulle åka tillsammans! Det ska bli kul!  Oskar fick lego starwars! De tyckte Dennis va kul, då hade han nå å göra! Alice fick en hoppgunga!! Hon fick också en superfin sovpåse från lundmyhr! Hon är så söt i den! Jag ska lägga upp en bild sen! Mycket klappar blev det och Oskar var så suupernöjd med allt!

I morgon ska vi hem till familjen Lassfolk/Johansen för att fira nyår! Familjen Bergman/Landmark kommer oxå!=) De ska bli jätte mysigt att umgås med käraste vännerna en stund också!!!

Nu ska jag slänga mig i soffan och tvinga Dennis att kolla på CSI med mig(säsong tre)!!!!


Tjingeliiingggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0