Granen står så grön och grann stugan........

Idag har vi: handlat julmat, klätt granen, bakat dammsugare+biskvier, grilljerat skinka....=) Nu kikar vi på sagan om ringen och slår in de sista klapparna! I morgon kommer vi vara 13(!!) stycken här hemma i våran lilla lägenhet... men finns de hjärterum så....

Det ska bli riktigt mysigt med julafton i morgon! Det allra roligaste är ju faktiskt att se på när Oskar öppnar klapparna! Snacka om lycka!
Han har nog ganska svårt att sova nu. 5 min tog det sen ropade han: "mamma!!! jag ska säga en sak!!!" jag hade precis satt mig här vid datorn för att ta de lungt en stund så jag ropade att han fick vänta. De tog typ 20 sekunder innan han ropade igen så jag tänkte att de kanske var viktigt....... "mamma, om man har tio stycken tior då blir de hundra!" De va de han ville berätta. Han kanske vet om att jag är urusel på matte? Vem vet..... viktigt var det iaf! HAHA!!!  Nu ska jag fortsätta med stöket en stund innan jag slår mej ner brevid älsklingen i soffan!


GOD JUL ALLA!!!!!

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: cissi

God jul i efterskott hihi å god fortsättning på er =)

2009-12-27 @ 12:26:17
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0