Fredag=)

Äntligen fredag! Jag ÄLSKAR fredagar! Ett till tecken på att jag börjar bli gammal kanske.... haha!=) Idag ska Oskar till farmor och vara där tills söndag! ojoj!!! De va ett tag sen han var borta så länge i ett streck! Dom ska baka lussekatter och pepparkakor. En liten tradition dom har=) I morgon ska jag och Dennis gå på bio i Ludvika! Luftslottet som sprängdes!! WEEHHOOOO!!!!! Nån som vill med? Mamsen kommer och passar brallisen i några timmar. Det blir första gången hon är själv så länge med nån annan än mamma och pappa. Men de går superbra för hon är så duktig! Och mormor är också duktig=)

Nu har jag köpt CSI säsong 2! En skiva är avklarad och vi har börjat på den andra. I morgon får det bli maraton när stora skrutten är hos farmor! På söndag är det julavslutning för barntimmarna!! Hej och hå vad tiden går!! Snart börjar allvaret! TJOHOOOOOO!!!

Nu har jag beställt en liten present till mitt lilla gudbarn<3 Jag längtar så tills nästa helg när jag får träffa mina fina vänner!!! Och en liten födelsedagspresent till en annan fin vän slank med ner i varukorgen också=)

En kul historia:

En tjej skulle gifta sig och väninnorna hade ställt till med möhippa för henne. Under möhippan blev det en massa tokiga upptåg med sång på stan och senare lite lättklädd dans av en manlig strippa. Ett par dar senare satt hon i bilen när hon upptäckte att hon hade sin prestent från möhippan med sig: en dildo. Generat slängde hon ut den genom fönstret, men det bar sig inte bättre än att den landade på bilen bakom. I den satt en pryd kvinna med sin lille son, som utbrast:
"Oj, vad var det?"
"En insekt", sa mamman för att inte behöva förklara närmare.
"Vilken jävla balle den hade!"
hahahahaha!!!!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå!! Ska ni på bio, vad kul! Kram

2009-12-05 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0